Toimisto ja Klubitalo

• caddiemaster-toimisto avoinna ma-la klo 8-18 ja su klo 8-17
  • p. 02 6308 320 tai caddiemaster@yyterigolf.fi
  • klubin alakerran wc-tilat käytettävissä toimiston aukioloaikoina.

Ravintola

• Auki take away - palveluin klo 9.00-17.00
  • Kulku klubin takaa terassin ovesta

Kentänhoito tiedottaa/huomioitavaa:

Greenfee:

40 € aikuinen

20 € juniori

Tiedote liittyen koronavirukseen

Koronavirustilanne näyttää huononevan Suomessakin nopealla tahdilla. Me Yyteri Golfissa otamme viruksesta aiheutuvan haasteen vakavissamme vastaan ja tilannetta aktiivisesti seuraten. Median ja myös golfliiton kautta olemme saaneet kattavia ohjeistuksia koronaviruksen leviämisen ennaltaehkäisemiseksi.

Tässä muutama asia, joita olemme Yyteri Golfissa päättäneet tehdä, jotta voimme omalta osaltamme ennaltaehkäistä koronaviruksen leviämistä ja jatkaa lähestyvän golfkauden valmisteluja parhaalla mahdollisella tavalla.

· Vältätämme kättelyä ja halauksia klubilla ja muuallakin asioidessamme.

· Kiinnitämme huomiota säännölliseen ja huolelliseen käsienpesuun niin klubilla kuin muuallakin, kotioloja unohtamatta.

· Huolehdimme käsidesin saatavuudesta vastaanottotiskillämme sillä tavoin, että se on kaikkien klubillamme asioivien käytettävissä.

· Mikäli koemme pienimpiäkin flunssan oireita, jäämme aamulla kotiin emmekä mene työpaikalle. Työt hoidamme tällöin kotoa käsin etänä, mikäli kunto sen sallii.

· Toivomme näitä samoja asioita myös golfkentällämme asioivilta pelaajilta ja muilta asiakkailtamme, sillä jokainen estetty tautitapaus on tällä hetkellä askel oikeaan suuntaan, vaikka kyse ei edes olisi koronasta vaan vain perusflunssasta.

Suomen Golfliiton tiedotteen koskien koronavirusta pääset lukemaan täältä.

Yyteri Golf toivottaa kaikille aurinkoista kevään ja golfkauden odotusta!

Yyteri Golf Links Oy

Yyteri Golf ry