Toimisto ja Klubitalo

• caddiemaster-toimisto avoinna ma-la klo 8-18 ja su klo 8-17
  • p. 02 6308 320 tai caddiemaster@yyterigolf.fi
  • klubin alakerran wc-tilat käytettävissä toimiston aukioloaikoina.

Ravintola

• Auki take away - palveluin klo 9.00-17.00
  • Kulku klubin takaa terassin ovesta

Kentänhoito tiedottaa/huomioitavaa:

Greenfee:

40 € aikuinen

20 € juniori

Tiedote 70v ja yli jäsenillemme

Hyvät 70v ja yli jäsenemme!

Yyteri Golfissa on aina ollut hyvin aktiivinen senioripelaajien yhteisö, joka näkyy päivittäin kentällämme ja toiminnassamme. Kiitos siitä, että olette osa golfyhteisöämme.

Koronaviruspandemian jyllätessä kaikkien jäseniemme terveys ja hyvinvointi ovat meille ykkösasioita. Seuraamme aktiivisesti koronavirustilannetta ja viranomaisten tiedotteita. Suomen hallitus linjasi maanantaina 16.3.2020 valmiuslain käyttöönotosta. Tämä on asettanut meille golfkentillekin tiettyjä rajoitteita ja toimintaohjeita. Näiden toimintaohjeiden ja rajoitteiden avulla koitamme näinä vaikeina aikoina tehdä golfin harrastamisesta niin turvallista kuin mahdollista.

Näissä toimintaohjeissa keskeistä on myös se, että pyrimme kaikin tavoin suojaamaan erityisesti yli 70-vuotiaat henkilöt koronavirustartunnalta. Ikäihmisillä on selkeästi nuoria ihmisiä suurempi riski saada taudista vakavia, sairaalahoitoa vaativia oireita. Tehohoidon mahdollinen ruuhkautuminen on meillä Suomessakin yksi uhkakuva.

Yyterissä rajoitteet näkyvät monella tavalla ja klubialueelle on asennettu opastetauluja kaikille pelaajille huomioitavaksi. Yksi keskeinen muutos on se, että olemme siirtyneet toistaiseksi 2 hengen lähtöihin, jonka avulla pyrimme tarjoamaan mahdollisimman väljät olosuhteet pelaamiselle sekä pienentää klubin alueella olevien harrastajien määrää hetkellisesti. Samalla pelinopeus pysyy reippaana ja viipymä kentällä hieman lyhenee. Mahdollisimman kontaktiton pelaaminen ja golfin harrastaminen on golfkentille vaatimus, joka näkyy kaikessa toiminnassa ja toiminnan suunnittelussa.

Näillä toimintaohjeella emme myöskään missään nimessä halua estää ketään pelaamasta ja ulkoilemasta, vaan päinvastoin, tahdomme pitää kaikki täysillä kentällä nyt ja erityisesti tulevinakin golfkausina.

Jokaisen 70v ja yli golfarin pitää nyt vain tarkasti arvioida oma tilanteensa, mikä on itselleen paras vaihtoehto. Onneksi elämme maaliskuun loppua ja golfkausi on vasta aivan lähtökuopissa. Pitkä, joskin erilainen golfkausi on vielä mahdollinen meille kaikille.

Pidetään itsemme terveinä ja kun tullaan kentälle, niin noudatetaan kenttien ohjeistuksia äärimmäisen tarkasti. Tällä tavoin voimme omalta osaltamme vaikuttaa siihen, että Suomessa pääsisimme Koronaviruksen suhteen paljon vähemmällä kuin Italiassa ja Espanjassa.

Pidetään kaikki mieli virkeänä ja pallo pelissä!

Kiitokset vielä ymmärryksestä ja yhteistyöstänne jo näin etukäteen!

Tutustu peliohjeisiin ja rajoitteisiin Yyteri Golfissa tästä

Yyteri Golf Links Oy